SALAM DAN HAPPY SOKMO





MINGGU NI ADALAH MINGGU YANG RELEK BERBANDING MINGGU LEPAS...
TP AKU XBOLEH RELEK SANGAT PASAL LA REPOT PRATIKAL XSIAP LAGI...BUKAN SENANG JUGAK NK BAHAGI MASA DIANTARA BELAJAR DAN PERSATUAN KAN.....

AKU NK KONGSI PASAL PROGRAM AKU BUAT MINGGU LEPAS YANG MANA DI BERI NAMA
" kembara dakwah kelab perkim udm "...semuanya berjalan dengan lancar dan teatur..
lebih kurang 70 biji motor yang menyertai kembara ini termasuklah pihak polis dan keselamatan UDM menjadikan 100 orang jugak la...tapi program ni best sangat sebab kita dapat menimba pengalaman baru....

diantara lokasi yang kami lawti ialah MBKT,ASRMA ANAK YATIM,KG.TIRUK,DUN TEPOH....best la sebab sampai disesatu tempat asyik makan je..maklumlah banyak orang nak bersedekah...tapi tulis panjang pun xguna kita tengok gambar la pulak...yang penting tq kepada semua yang terlibat

5 comments:

Evi LoLyta said...

wow ! mantap r bro ! ahah :P

aunieZ said...

memang mantap la program ni lagi2 tugas sume buat sorang
syabas dan tahniah diucapkan !
seronoknya kalu dapat join kan heeeeeeee

n gmbar pun cantik jugak ;)

'Aizat Annur said...

cograte bro!bagi jelez sama itu olang...ho3...keep it up nex program okey!

sabir said...

semua yang baik daripada Allah n yang kurang itu daripada aku anok pok ghani

sabir said...

semua yang baik daripada Allah n yang kurang itu daripada aku anok pok ghani